فروش بطری پلاستیکی
خانه / درب بطری / صادرات درب بطری رنگی به کشورهای آسیایی

صادرات درب بطری رنگی به کشورهای آسیایی

بطری های پلاستیکی نمونه ها و مدل های مخالفی دارند که هر کدام نیاز به یک درب مختص به خود دارند، با تولید درب بطری رنگی برای این بطری ها می توان انواع مایعات را بدون هیچ گونه نگرانی در زمینه ریختن آنها نگهداری کرد. ایران در زمینه تولید این درب ها فعالیت چشمگیری دارد به همین خاطر حجم قابل توجهی از این تولیدات برای کشور های آسیایی صادر می شود. صادرات این درب ها سبب می شود تا تولید آنها افزایش بیابد که این امر نیاز به افزایش نیروی انسانی دارد که زمینه اشتغال جوانان فراهم می شود. 

صادرات درب بطری رنگی به کشورهای آسیایی

انواع درب بطری رنگی اصل

انواع درب بطری رنگی اصل انواع درب بطری وجود دارد که هر کدام به گونه ای قابل استفاده هستند، از این درب ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • درب بطری پیچی؛ این نمونه درب از رایج ترین مدل هایی می باشد که برای بسیاری از بطری ها مورد استفاده قرار می دهند و دارای سایز بندی و رنگ بندی می باشد.
  • درب بطری رنگی پلمپ دار؛ این نمونه برای بطری هایی مورد استفاده قرار می گیرد که نیاز به مراقبت بیشتری دارد. 

هر بطری نیاز به درب اصلی خود دارد از این رو انواع درب بطری اصل تولید می شود. این درب ها با بهترین مواد خام مصرفی و کمک پیشرفته ترین دستگاه تولید می شوند که دوام و ماندگاری و کیفیت بالایی دارند. بالا بودن تنوع طرح و رنگ در این محصول باعث شده تا بورس درب بطری با رونق و رواج زیادی روبه رو شود. وجود تنوع در درب بطری ها باعث می شود تا انتخاب ها گسترده تر شود. 

عرضه کننده درب بطری رنگی در شیراز

عرضه کننده درب بطری رنگی در شیراز در شهر شیراز عرضه و تقاضای این محصول بسیار زیاد می باشد. این عرضه کننده با کیفیت ترین و بهترین درب های بطری رنگی را در شیراز عرضه می نماید. عرضه این محصول به خاطر حجم کوچک و مصرف بالایی که دارد به صورت عمده انجام می شود که این امر سبب می گردد تا دسترسی مصرف کنندگان در هر نقطه ای که هستند به آن آسان تر شود. 

این مرکز درب بطری سازی با کیفیت ترین درب ها را تولید می کند. این فروشگاه درب بطری با عرضه انواع نمونه ها به صورت عمده و با قیمت های ارزان کمک می کند تا مشتریان هزینه کمتری را برای تهیه آن بپردازند. عرضه کننده با ارائه درب های با کیفیت با قیمت های باور نکردنی و استثنایی توانسته است اعتبار زیادی را در میان رقبا و در بازار ها به دست بیاورد. بالا رفتن میزان عرضه و تقاضا سبب افزایش میزان تولید این محصول می شود. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس علی اکبر سعادتی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124666984
شماره پشتیبانی: 09351792207
آدرس کانال: worldofplasticbottle@

مطلب پیشنهادی

توزیع کننده درب بطری شیشه مرغوب در کشور

درب بطری شیشه ای یکی از انواع درب های شیشه موجود در بازار است، جنس این درها معمولا از پلاستیک و یا فلزی است. درهای پلاستیکی بطری برای موارد خاصی کاربرد دارد و ک

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید