فروش بطری پلاستیکی
خانه / بطری / واردات انواع بطری مایع سفید کننده مرغوب

واردات انواع بطری مایع سفید کننده مرغوب

مایع سفید کننده یا در اصطلاح عامیانه وایتکس ماده ای سمی و با بوی تند است که خاصیت ضد عفونی کنندگی آن در نتیجه وجود کلر موجود در آن می باشد. این ماده به خاطر قدرت اکسید کننده ای که دارد در هنگام فروش باید در ظروف مخصوص نگهداری شود. این مایع در بطری های با حجم های مختلف ریخته شده و در بازار عرضه می گردد. انواع حجم های مختلف این بطری مایع سفید کننده کدامند و از کجا می توان این بطری ها را با قیمت ارزان تهیه کرد.

واردات انواع بطری مایع سفید کننده مرغوب

حجم های مختلف انواع بطری مایع سفید کننده

حجم های مختلف انواع بطری مایع سفید کننده

بطری های نگهداری مایع سفید کننده و پت مایع ظرفشویی از جنس پلیمرهایی مانند پلی اتیلن ساخته می شوند. این ماده مقاومت بسیار بالایی در برابر مواد شوینده و اسیدی قوی دارد. پلی اتیلن  بهترین بازی گزینه برای ساخت بطری های مایع سفید کننده می باشد.

از طرف دیگر خاصیت انعطاف پذیری بالای پلی اتیلن باعث می شود تا بتوان انواع بطری مایع جرمگیر یا و انواع اشکال بطری مایع پلاستیکی را در حجم های مختلف با آن ساخت . پلی اتیلن همزمان با انعطاف پذیری بالا دارای استحکام بسیار بالایی می باشد که برای بطری نگه دارنده این مایعات بسیار لازم است.

حجم بطری ها با توجه به تقاضای بازار و میزان نیاز مشتریان در سه نوع ۷۵۰ سی سی، یک لیتری و ۴ لیتری می باشد. البته طبیعی است که با توجه به سفارش مشتری می توان بطری های با حجم های دیگر نیز تولید و به بازار مصرف عرضه کرد.

حجم های کمتر از موارد ذکر شده از نظر اقتصادی به صرفه نیستند و حجم های بزرگ تر به علت سنگین بودن برای خریداران خانگی مناسب نیستند چون قابل حمل نیستند.

خریداران عمده این محلول ها را در حجم های ۲۰ لیتری یا بشکه ای ۲۰۰ لیتری سفارش می دهند و طبیعتا جنس این ظرف ها نیز باید از پلی اتیلن باشد.

مرکز تولید بطری مایع سفید کننده ارزان قیمت

مرکز تولید بطری مایع سفید کننده ارزان قیمت

چنان چه در زمینه تولید مایع های سفید کننده و جرم گیر دارای کارخانه یا کارگاه می باشید و یا به صادرات این محصولات به کشورهای دیگر مشغول هستید طبیعتا انواعی از حجم های مختلف بطری برای عرضه این محصول به بازار نیازمندید.

برای تهیه انواع حجم بطری مایع می توانید با مرکز تولید بطری مایع ارزان قیمت ارتباط برقرار کرده و  در زمینه قیمت بطری مایع نیز کسب اطلاع نموده و بطری های مورد نظر خود را سفارش دهید.

سفارش شما با قیمت ارزان و در اسرع وقت برای شما ارسال می شود. در ضمن سفارش عمده این محصول و پت ضایعاتی در اصفهان مشمول تخفیف ویژه می باشد و با قیمت ارزان تری آن را به دست می آورید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس علی اکبر سعادتی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124666984
شماره پشتیبانی: 09351792207
آدرس کانال: worldofplasticbottle@

مطلب پیشنهادی

قیمت روز تریگر اسپری در اصفهان

در اصفهان نیز شرکت ‌های فعال در زمینه مصنوعات پلاستیکی مانند دیگر شهر‌ های کشور فعالیت دارند. یکی از تولیدات این شرکت ‌ها انواع پمپ‌ های تریگر اسپری است که در ب

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید