فروش بطری پلاستیکی
خانه / بطری / بطری مواد شوینده / سایت فروش بطری مواد شوینده در بازار

سایت فروش بطری مواد شوینده در بازار

سایت فروش بطری مواد شوینده در بازار، محصولات تولیدی خود را با کیفیتی ویژه و قیمتی مناسب جهت فروش عمده و صادرات در اختیار متقاضیان گرامی قرار می دهد.
امروزه در ایران شرکت ها و کارخانه های تولیدی بسیاری در حوزه تولید انواع مختلف محصولات پتروشیمی اعم از انواع بطری های پلاستیکی و شیشه ای در حال فعالیت می باشد. مواد اولیه مورد استفاده در هریک از این مراکز با درصد خلوص های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد. از این همیشه در بازار خرید و فروش این محصولات کیفیت مواد اولیه مورد بررسی قرار می گیرد.

فروش بطری مواد شوینده

فروش بطری مواد شوینده

در تولید و تهیه بطری های مواد شوینده از مواد اولیه و شیمیایی درجه دو استفاده می شود. زیرا این محصولات مانند محصولات نوشیدنی و خوراکی مهم و خوراکی نیستند، از این رو مواد پتروشیمی مورد نیاز این صنعت بیشتر از مواد بازیافتی می باشد.
در صنعت تولید بطری های مواد شوینده از بطری های با جنس پت استفاده می شود. یکی از شاخصه های مهم استفاده از پت در تولید این محصولات، ویسکوزیته ذاتی بالای پت می باشد. جنس این ماده به گونه ای تعبیه شده است که آب موجود در محیط اطراف را جذب می کند.
از دیگر شاخص های بطری های پلاستیکی از جنس پت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مقاومت عالی این محصول در برابر سایش
  • دارای قابلیت انعطاف پذیری بالا
  • مقاومت زیاد محصول که سبب استحکام و تطبیق پذیری آن می شود.
  • ضریب اصطحکاک پایین این محصول که موجب کاربردهای مفیدتر این ماده نسبت به سایر پلاستیک ها می شود.
  • عدم نشت مواد شیمیایی ظروف پلاستیکی

فروش بطری مواد شوینده

عرضه عمده بطری مواد شوینده

ما در این مرکز به فروش عمده و مستقیم انواع بطری مخصوص بسته بندی مواد شویند با کیفیت درجه یک و مرغوبیتی بی رقیب پرداخته ایم.
شرکت تولیدی ما با افتخار محصولات خود را که شامل انواع بطری های پت پلاستیکی است، را در اختیار تمامی متقاضیان و مشتریان خود در سراسر ایران قرار می دهد و جهت جلب رضایت مشتریان سعی در ارسال سریع، مطمعن و کم هزینه محصولات سفارشی به دست مشتریان گرامی را دارد. لذا در صورت درخواست، شما مشتریان گرامی می توانید با یکی از راه های ارتباطی زیر با مشاورین مجموعه ما جهت ثبت سفارش در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس علی اکبر سعادتی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124666984
شماره پشتیبانی: 09351792207
آدرس کانال: worldofplasticbottle@

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید بطری شوینده یک لیتری درجه یک

بطری هایی که مخصوص نگهداری مواد شوینده هستند در اندازه‌ های گوناگونی توسط شرکت تولید می گردند. برخی از آنها در اندازه های یک لیتری در بازار دیده می شوند. مرکز خ

Call Now Buttonتماس بگیرید