فروش بطری پلاستیکی
خانه / بطری / برترین فروشنده بطری شوینده پلی اتیلن در شیراز

برترین فروشنده بطری شوینده پلی اتیلن در شیراز

بطری‌های پلی اتیلن یکی از انواع بطری‌های پلاستیکی هستند که به دلیل کیفیت بسیار فوق‌العاده‌ و وزن سبکی که دارند در موارد بسیار زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بطری شوینده پلی اتیلن از جمله انواع پرفروش بطری پلی اتیلن هستند. فروشندگان معتبر انواع مختلف محصولات پلاستیکی، بطری شوینده خانگی پلی اتیلن را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. 

برترین فروشنده بطری شوینده پلی اتیلن در شیراز

انواع بطری شوینده پلی اتیلن بر اساس کاربرد

انواع بطری شوینده پلی اتیلن بر اساس کاربردانواع مختلفی از بطری مواد شوینده پلی اتیلن در کشور تولید می‌شوند که برای موارد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بطری‌های پلی اتیلن از نظر حجم در حجم‌های بسیار پایین از چند صد میلی‌لیتر گرفته تا چند ده لیتر تولید می‌شوند و در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. دسته بندی انواع بطری شوینده و پلی اتیلن بر اساس کاربرد از قرار زیر است:

  • بطری شوینده برای شستن ظروف: این نوع بطری‌ها نیز در انواع و شکل ظاهری مختلفی تولید و روانه بازار می‌شوند. حجم این بطری‌ها در حد دویست و پنجاه میلی لیتر؛ تا چهار میلی‌متر تولید می‌شوند. 
  • بطری شوینده بدن انسان: بطری‌های شامپو؛ مایع دستشویی و … در این دسته قرار می‌گیرند و بسته به شرکتی که محصول را ارائه می‌کند، این بطری‌ها در انواع مختلف و با شکل ظاهری متفاوتی تولید می‌شوند.
  • بطری پلی اتیلن مخصوص مواد شوینده صنعتی: این نوع بطری‌ها در تعداد خاص و ابعاد گوناگون برای بعضی از شرکت‌های معتبر در صنعت تولید می‌شوند. از این محصولات برای تمیز کردن انواع مختلفی از تجهیزات صنعتی؛ وسایل و دستگاه‌های پیشرفته استفاده می‌شود و عموما حجم استفاده از این محصولات و بطری‌های آن‌ها در حد بیست تا صد لیتر است. 
  • بطری مواد شوینده لباس: این بطری‌ها عموما در حجم یک و چهار لیتری و با شکل‌های ظاهری متفاوت تولید می‌شود. 

از آن جایی که بطری‌های شوینده به صورت مستقیم با محصولات شوینده که با دست و سر و صورت ما سروکار دارند در ارتباط هستند؛ کیفیت بالای آن‌ها بسیار مهم است. استفاده از بطری‌هایی با مواد اولیه نامناسب و بازیافتی؛ می‌تواند موجب انتقال انواع مختلفی از میکروب‌های بیماری‌زا و ویروس‌ها به پوست و‌ موی شخص بشود و بیماری‌های مختلفی را برای شخص به همراه داشته باشد که نکته‌ای بسیار مهم در فرآیند تولید این محصولات است. 

قیمت روز بطری شوینده پلی اتیلن در کشور

قیمت روز بطری شوینده پلی اتیلن در کشورقیمت بطری شوینده به دلیل تحریم‌های وضع شده علیه کشور و شرایط اقتصادی نابسامان کشور مدام در حال‌ بالا رفتن است.

برای به دست آوردن قیمت پک بطری شوینده و پلی اتیلن در کشور می‌توانید با شماره‌های موجود در این سایت تماس بگیرد و پس از مشورت با مشاورین فعال ما در این حوزه، اطلاعات دقیقی در مورد قیمت روز این محصولات به دست بیاورید. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس علی اکبر سعادتی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124666984
شماره پشتیبانی: 09351792207
آدرس کانال: worldofplasticbottle@

مطلب پیشنهادی

فروشنده انواع بطری مایع ظرفشویی در بازار جهانی

انواع بطری مایع ظرفشویی در طرح ها و مدل های گوناگون، همچنین درظرفیت های متفاوت توسط تولید کنندگان این محصول تولید و در اختیار کارخانجات تولید مایع ظرفشویی قرار

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید