فروش بطری پلاستیکی
خانه / درب بطری / توزیع کننده درب بطری شیشه مرغوب در کشور

توزیع کننده درب بطری شیشه مرغوب در کشور

درب بطری شیشه ای یکی از انواع درب های شیشه موجود در بازار است، جنس این درها معمولا از پلاستیک و یا فلزی است. درهای پلاستیکی بطری برای موارد خاصی کاربرد دارد و کاربرد درب های فلزی نیز متفاوت است، درب بطری دارویی معمولا فلزی است. درب بطری را می توان با اندازه های مختلف و برای انواع شیشه ها تولید نمود و با کمک پلمپ درب بطری آن را روی شیشه سفت کرد.  

توزیع کننده درب بطری شیشه مرغوب در کشور

مراحل ساخت آسان درب بطری شیشه

مراحل ساخت آسان درب بطری شیشه ساخت درب بطری دارای مراحلی است که در کارخانه ها برای تولید بطری به کار برده می شود، برخی از مراحل تولید درب بطری عبارتند از: 

  • انتخاب مواد اولیه: مواد اولیه بطری باید از جنس های خیلی خوب و مواد درجه یک باشد، برای تولید درب پلاستیکی شیشه ها باید مواظب باشند که پلاستیک از مواد بازیافتی نباشد و کاملا نو و درجه ۱ باشد. 
  • ذوب کردن مواد: موادی را که برای تولید درب بطری ها می خواهیم استفاده کنیم باید ذوب شوند تا بتوانیم آن ها را به هر شکلی که دوست داریم درآوریم و از این بابت مشکلی نداشته باشیم. 
  • قالب گیری: مواد اولیه را باید داخل قالب های مختلفی بریزیم، در این مرحله باید قالب کاملا اندازه درب بطری باشد و کوچک و یا بزرگ نباشد. 
  • جامد شدن: بعد از ریختن مواد در قالب باید منتظر باشیم تا مواد داخل قالب سفت شوند و بتوانند کاملا فرم خود را حفظ کنند، بعد از اینکه مطمئن شدیم که مواد اولیه در قالب سفت شده اند باید آن را از قالب جدا کنیم، به طوری که کیفیت آن حفظ شود و آسیبی نبیند. 

قیمت روز درب بطری شیشه ای در بازار

قیمت روز درب بطری شیشه ای در بازار قیمت درب بطری شیشه ای در هر روز متغیر است و بنابر مواردی قیمت آن تغییر پیدا می کند، اما به طور کلی می توان گفت قیمت آن هر روزه رو به افزایش است. قیمت درب بطری به چند عامل بستگی دارد. 

یکی از این عوامل جنس درب بطری است، درب بطری فلزی معمولا از درب بطری پلاستیکی گران قیمت تر است. عامل دیگر کیفیت درب بطری است، معمولا درب های بطری که از مواد بازیافتی تولید می شوند از نوع با کیفیت آن ارزان قیمت تر هستند اما خرید آنها توصیه نمی شود. 

عامل موثر دیگر اندازه درب بطری است، طبیعی است که هرچه درب بطری بزرگتر باشد، به مواد اولیه بیشتری در تولید آن نیاز دارید و به همین دلیل قیمت درب بطری به مراتب بالاتر می رود، البته توجه به وزن درب بطری نیز در این زمینه مهم است، زیرا ممکن است اندازه درب بطری کوچک باشد اما کلفتی و وزن آن بیشتر باشد. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس علی اکبر سعادتی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124666984
شماره پشتیبانی: 09351792207
آدرس کانال: worldofplasticbottle@

مطلب پیشنهادی

پخش کننده درب بطری قفل کودک با کیفیت خوب

سازنده درب بطری قفل کودک اقدام به برقراری پخش مستقیم این اجناس، در کیفیت هایی تضمین شده می نماید. در این روند با عرضه این نمونه ها تمایل به کسب آن ها از سوی متق

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید