فروش بطری پلاستیکی
خانه / اسپری آبپاش تریگر / فروشنده معتبر اسپری آبپاش تریگر در اصفهان

فروشنده معتبر اسپری آبپاش تریگر در اصفهان

سایت اینترنتی ما به عنوان یکی از مراجع آنلاین و معتبر ایران است که به سبب ارائه مرغوبترین نوع محصولات پلاستیکی مورد نیاز در صنایع مختلف کشورمان، مانند انواع بطری و آبپاش، به عنوان فروشنده معتبر اسپری آبپاش تریگر در اصفهان و سایر شهرهای کشورمان مطرح شده و این کالای مرغوب و باکیفیت را به صورت عمده و با قیمت مناسب در اختیار تولید کنندگان انواع شوینده ها قرار می دهد.

فروشنده معتبر اسپری آبپاش تریگر در اصفهان

آشنایی کامل با مشخصات اسپری آبپاش تریگر

آشنایی کامل با مشخصات اسپری آبپاش تریگریکی از مهمترین محصولاتی که در زندگی روزمره ما انسانها کاربردهای فراوانی دارد، اسپری آبپاش نیم لیتری و یا یک لیتری است که یکی از مرغوبترین نوع آنها با برند تریگر تولید شده و به بازار عرضه می گردد.
مشتری اصلی این محصول، شرکت هایی هستند که در زمینه تولید انواع مواد شوینده و شیشه پاک کن به فعالیت مشغول هستند و با استفاده از این کالا، بطری های مخصوص خود را از مایعات شوینده ای نظیر شیشه پاک کن پر کرده، آن را به خوبی محکم می کنند و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.
همچنین نوع دیگری از این محصولات نیز تولید می شوند که به آن اسپری آبپاش آرایشی گفته می شود و این کالا همانگونه که از نام آن پیداست یکی از ملزومات اساسی برای کوتاه کردن موی مشتریان در آرایشگاه ها به شمار می رود.
جنس اولیه ای که برای تولید این محصول به کار رفته پلی اتیلن بوده و برای انواع بطری های پلی اتیلن و پت انتخاب مناسبی به نظر می آید.
شایان ذکر است قطر دهانه این اسپری به صورت استاندارد ۲۸ میلی متر می باشد و قابل استفاده برای شیشه شوی و آبپاش چند منظوره می باشد.

فروش عمده اسپری آبپاش تریگر با قیمت مناسب

فروش عمده اسپری آبپاش تریگر با قیمت مناسبیکی از بزرگترین مشکلاتی که ممکن است برای یک اسپری آبپاش به وجود آید این است که سَری مخصوص آن در اثر فشار مکرر خراب شده و کارایی خود را از دست بدهد؛ شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در هنگام استفاده از شیشه پاک کن و یا اسپری هایی که از طریق آن آب را بر روی گلهای آپارتمانی خود می پاشید، سر آن خراب شده و غیر قابل استفاده شود.
به همین علت است که شرکت های تولید کننده انواع شوینده ها در کشورمان همواره در پی خرید مرغوب ترین و باکیفیت ترین نوع این محصول می باشند و همین موضوع باعث رونق فروش اسپری آبپاش تهران که یکی از مرغوبترین نوع این محصولات است شده است؛ این کالای با ارزش معمولاً به صورت عمده به فروش رسیده  و در دسترس صنایع مختلف کشورمان قرار می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس علی اکبر سعادتی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124666984
شماره پشتیبانی: 09351792207
آدرس کانال: worldofplasticbottle@

مطلب پیشنهادی

پخش کننده اسپری تفنگی تریگر با کیفیت مرغوب

اسپری تفنگی تریگر یکی از لوازم کاربردی و مورد نیاز جهت اسپری کردن آب یا مواد دیگر در موارد گوناگون است که سبب می شود مایع درون مخزن بهتر و با سرعت بیشتر پخش شود

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید