فروش بطری پلاستیکی
خانه / بطری / عرضه کننده بطری شوینده یک لیتری درجه یک

عرضه کننده بطری شوینده یک لیتری درجه یک

امروزه کارخانه های مختلفی در کشور به تولید محصولات پتروشیمی نظیر انواع بطری های پلاستیکی و شیشه ای می پردازند. از جمله این بطری ها می توان به بطری شوینده یک لیتری اشاره کرد که با توجه به کاربردهای فراوانی که دارد با کیفیت های بسیار بالا و درجه یک به بازار عرضه می شود. 

عرضه کننده بطری شوینده یک لیتری درجه یک

چند نکته درباره بطری شوینده یک لیتری

چند نکته درباره بطری شوینده یک لیتریامروزه بطری های شوینده در سایزهای مختلف تولید و برای مصارف مختلفی به بازار عرضه می شوند.

می توان گفت بطری شوینده یک لیتری بیشترین استفاده در بین سایزهای تولیدی این محصول دارد و بسیاری از کارخانجات در تولید آن از مواد اولیه و شیمیایی درجه دو استفاده می کنند.
چرا که از این بطری ها جهت مواد غذایی و آشامیدنی استفاده نمی شود. بنابراین تولید این محصولات از لحاظ اقتصادی برای کشور بسیار با صرفه می باشد از آنجایی از مواد بازیافتی تولید می شود.
برخی از کارخانه ها هم از بهترین و مرغوب ترین مواد جهت ساخت بطری شوینده لیتری استفاده می نمایند و بیشتر از این محصولات جهت بسته بندی مواد بسیار با ارزش صنعتی استفاده می گردد.
یکی از دستاوردهای صنعت تولید بطری های مواد شوینده، بطری های از جنس پت هستند که از ویسکوزیته بالایی برخوردار می باشند و آب محیط را به خوبی جذب می کند.

اکنون به بیان چند نکته درباره بطری شوینده یک لیتری با کیفیت بالا می پردازیم: 

  • این محصولات در برابر هر گونه سایش و خوردگی مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهند. 
  • از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند.
  •  این محصولات بسیار مستحکم و با دوام است. 
  • از ضریب اصطکاک بسیار پایینی برخوردار است.
  • مواد شیمیایی در آن نشست ندارند.

قیمت فروش بطری شوینده یک لیتری در یاسوج

قیمت فروش بطری شوینده یک لیتری در یاسوج از بطری شوینده جهت بسته بندی بسیاری از مواد شیمیاییی همچون مایع ظرفشویی، مایع لباسشویی، روغن های ماشین و … استفاده می کنند. 

به همین جهت کارخانه های سازنده در بسیاری از نقاط کشور از جمله یاسوج به تولید و پخش بطری شوینده در اندازه های مختلف می پردازند.

می توان گفت بطری شوینده یاسوج از استحکام و دوام بسیار زیادی برخوردار است و با توجه به اندازه های متنوع آن همچون یک لیتری، دو لیتری و … در مصارف صنعتی بسیار به کار گرفته می شود.

قیمت بطری شوینده یاسوج در اندازه های گوناگون آن با یکدیگر متفاوت است؛ مثلا قیمت فروش بطری شوینده یک لیتری یاسوج با مدل دو لیتری آن یکسان نیست.

به طور کلی قیمت بطری های شوینده با توجه به موارد زیر تعیین می شود:

  • نوع خرید 
  • کیفیت مواد سازنده 
  • نوع برند سازنده 
  • مدل تولیدی 
  • اندازه و سایز بطری شوینده
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس علی اکبر سعادتی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124666984
شماره پشتیبانی: 09351792207
آدرس کانال: worldofplasticbottle@

مطلب پیشنهادی

فروشنده انواع بطری مایع ظرفشویی در بازار جهانی

انواع بطری مایع ظرفشویی در طرح ها و مدل های گوناگون، همچنین درظرفیت های متفاوت توسط تولید کنندگان این محصول تولید و در اختیار کارخانجات تولید مایع ظرفشویی قرار

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید