فروش بطری پلاستیکی
خانه / بطری / بطری دوغ / عرضه بطری دوغ با قیمت نمایندگی

عرضه بطری دوغ با قیمت نمایندگی

عرضه بطری دوغ با قیمت نمایندگی و کیفیت درجه یک در این مرکز فروش اینترنتی برای تمامی مشتریان در سراسر کشور آغاز شده است.
امروزه با توجه به نیاز روز افزون صنایع بسته بندی نوشیدنی های مختلف به بطری های پلاستیکی و شیشه ای، صنعت تولید این محصولات پلیمری روز به روز در حال افزایش و تنوع می باشد.
در تولید این محصولات در زمانی که برای بسته بندی محصولات غذایی مورد استفاده قرار بگیرند، از مواد اولیه بدون بازیافت و دست اول استفاده می شود. ولی در تولید بطری ها برای بسته بندی مواد شوینده و بهداشتی از مواد اولیه بازیافتی یا درجه دو استفاده می شود.

عرضه بطری دوغ

تولید بطری های پلاستیکی

در تولید بطری های پلاستیکی از مواد پلیمری شیمیایی استفاده می شود. ترمو پلاستیک ها یکی از پلیمرهای شیمیایی مورد نیاز در صنایع بطری سازی می باشند.
ترموپلاستیک های پلی ال ها، بسپارهایی هستند که بسیاری از مردم آن ها را به عنوان پلاستیک می شناسند. این محصولات در دمای معمولی سفت و سخت بوده اما بر اثرحرارت دادن نرم و چسبنده می شوند. در نتیجه می توان آن ها را قالب گیری کرد و به انواع اشکال بطری تبدیل کرد.
یکی از قابلیت های بارز پلی ال های ترمو پلاستیکی، بی شکل بودن آن ها می باشد که قابلیت کشش و بازگشت به شکل اولیه را دارند. این گونه محصولات بایستی تا حدودی پیوندهای عرضی داشته باشند، تا از لغزش زنجیرها روی یکدیگر جلوگیری کند.
پلی ال ها ترمو پلاستیکی در واقع چندان تفاوتی با سایر مولکول های آلی ندارند. و تحت تاثیر فرایندهای هیدرولیزی به صورت صنعتی تولید می شوند و با نام های مختلف تجاری وارد بازارهای خرید و فروش می شوند. گریدهای تجاری این ترکیبات به صورت زیر می باشد:

  • پلی ال ترمو پلاستیک آلیفاتیک
  • پلی ال ترمو پلاستیک آروماتیک

پلی ال ها ترمو پلاستیک را می توان از طریق واکنش بین دی اسیدها و دی الکل ها به دست آورد. مفیدترین بسپار این گروه، داکرون است که به وسیله واکنش تبادل استری بین دی متیل ترفتالات و اتیلن گلیکول حاصل می شود. این محصول با نام تجاری میلار برای ساخت محصولات پلاستیکی مصرف می شود.

عرضه بطری دوغ

عرضه بطری دوغ

همان طور که می دانید دوغ به عنوان یک نوشیدنی مقوی در بین خانواده های ایرانی مورد مصرف قرار می گیرد. در صنعت تولید و بسته بندی این نوشیدنی پر مصرف از بطری های یک لیتری، یک و نیم لیتری، دو لیتری، چهار لیتری و … از جنس پت پلاستیکی استفاده می شود. عرضه انواع بطری دوغ مخصوص بسته بندی این نوشیدنی پرطرفدار در این مرکز اینترنتی به صورت عمده قابل ارائه می باشد.
مجموعه ما برای راحتی و سهولت خرید، فروشگاه اینترنتی معتبری تهیه نموده تا مشتریان و خریداران گرامی در کمترین زمان ممکن محصول مورد نیاز خود را پس از بررسی قیمت و کیفیت خریداری نمایند. جهت ثبت سفارش و گرفتن استعلام قیمت و جزئیات آمار، مشتریان گرامی می توانید با ما در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس علی اکبر سعادتی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124666984
شماره پشتیبانی: 09351792207
آدرس کانال: worldofplasticbottle@
Call Now Buttonتماس بگیرید