فروش بطری پلاستیکی
خانه / بطری / صادرات انواع بطری پت جار به روسیه

صادرات انواع بطری پت جار به روسیه

شرکت‌های مختلفی در داخل کشور در زمینه تولید بطری پت جار فعالیت می‌کنند. تولید این محصولات در ابعاد مختلف صورت می‌گیرد. کیفیت بالای این محصولات و همچنین بازار بزرگ این بطری‌ها در کشورهای همسایه از جمله کشور روسیه سبب شده است که روند صادرات این نوع بطری‌ها توسط شرکت‌های برتر فعال در این زمینه رونق بالایی داشته باشد و می‌توان انواع مختلفی از بطری‌های پت جار باکیفیت تولید شده در کشورمان را در اقصی نقاط کشور روسیه مشاهده کرد. صادرات انواع بطری پت جار به روسیه

منظور از بطری پت جار چیست؟

منظور از بطری پت جار چیست؟یکی از انواع مختلف بطری‌هایی که در زندگی روزمره‌ی ما بسیار کاربرد دارد؛ بطری پت جار است. اما شاید اشخاص زیادی این سوال را داشته باشند که منظور از بطری پت جار دقیقاً چه نوع بطری‌هایی است؟

در پاسخ باید گفت که این نوع ظروف، بطری‌هایی به شکل استوانه هستند که دهانه‌ی آن‌ها نسبت به بطری‌هایی که برای نوشابه استفاده می‌شوند، قطر بیشتری دارد و بزرگتر است.

عموما این نوع بطری‌ها از شیشه‌های بسیار سخت و با ضخامت بالا تولید می‌شوند و لذا همین موضوع سبب شده است که از استحکام قابل توجهی برخوردار باشند. 

از بطری‌های شیشه‌ای پت جار در موارد متعددی برای نگهداری انواع گوناگون مواد غذایی، مواد دارویی، مواد شیمیایی و … استفاده می‌شود و قطعا شما هم، این نوع بطری‌ها را هر روز‌ در همه جا از جمله در منزل خود مشاهده می‌کنید. 

کارخانه تولیدی بطری پت جار در تهران

کارخانه تولیدی بطری پت جار در تهرانکارخانه بطری پت تهران یکی از بهترین کارخانه‌های فعال در زمینه تولید انواع گوناگون بطری‌های باکیفیت پت جار در کشور و حتی در منطقه به حساب می‌آید و با تولید محصولاتی باکیفیت و فوق العاده توانسته‌اند نظر مشتریان مختلف داخلی و خارجی این نوع بطری‌ها را به سمت تولیدات خود جلب کنند.

این کارخانه با استفاده از تکنولوژی‌های بسیار به روز و جدید و همچنین با کمک متخصصین خبره داخلی و دستگاه‌های پیشرفته و مدرن توانسته است انواع بطری‌های شیشه‌ای و پت جار از جمله بطری پت ادویه را با کیفیت بسیار فوق العاده و در ابعاد گوناگون تولید کنند.

هر چند حجم بالای تولید بطری پت جار در زندگی روزمره مربوط به بطری‌های محصولات غذایی همانند مربا، عسل، و … است اما این نوع بطری‌های شیشه‌ای در ابعاد بسیار بزرگتر برای مصارف صنعتی و تجاری هم تولید می‌شوند و در اختیار برترین کارخانه‌های صنعتی قرار می‌گیرد و از آن برای نگهداری انواع مواد صنعتی استفاده می‌شود.

همچنین این بطری‌ها، در اندازه‌های بسیار کوچک در حد چند میلی‌لیتر هم تولید می‌شوند که از آن‌ها برای نگهداری مواد آزمایشگاهی و شیمیایی در مقیاس تحقیقاتی استفاده می‌شود. علاوه بر ‌این، استفاده از این بطری‌ها در عطاری‌ها هم رونق بالایی دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس علی اکبر سعادتی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124666984
شماره پشتیبانی: 09351792207
آدرس کانال: worldofplasticbottle@

مطلب پیشنهادی

فروشنده انواع بطری مایع ظرفشویی در بازار جهانی

انواع بطری مایع ظرفشویی در طرح ها و مدل های گوناگون، همچنین درظرفیت های متفاوت توسط تولید کنندگان این محصول تولید و در اختیار کارخانجات تولید مایع ظرفشویی قرار

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید