فروش بطری پلاستیکی
خانه / بطری / شرکت تولیدی بطری پت تهران ارزان قیمت

شرکت تولیدی بطری پت تهران ارزان قیمت

بطری پت جزء ظروف بهداشتی است که از نوعی پلی اتیلن ساخته می شود. این بطری پلاستیکی به گونه ای ساخته شده که با بدن انسان سازگاری دارد و ترکیباتی که در تولید آن به کار رفته اند هیچ خطری برای بافت بدن انسان ندارند. به همین دلیل اکثر مواد غذایی مایع و نوشیدنی ها در این نوع بطری بسته بندی و نگهداری می شوند. شرکت تولیدی بطری پت تهران ارزان قیمت، محصولات خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری به سایر نقاط کشور توزیع و ارسال می کند.

شرکت تولیدی بطری پت تهران ارزان قیمت

معرفی و شناخت بطری پت ترشی تهران

معرفی و شناخت بطری پت ترشی تهرانبطری پت ترشی از مواد قابل بازیافت تولید شده است. موادی که در ترکیبات این بطری در خط تولید به کار رفته اند خاصیتی دارند که باعث شده این بطری در برابر عوامل مختلف مانند ضربه، فشار، خوردگی و دمای سرد و گرم تا حد زیادی مقاومت کند و آسیب نبیند.

این بطری از نظر شکل ظاهری، رنگ و سایز تنوع بالایی دارد. استفاده از بطری پت برای بسته بندی انواع ترشیجات در کارخانه صنایع غذایی و مشاغل خانگی تنها یک مورد از کاربرد این محصول می باشد. انواع شکل پت، شامل بطری پت کتابی، استوانه ای، مکعب و … وجود دارد.

بطری پت ترشی تهران با مواد غذایی که در آن نگهداری و بسته بندی می شود هیچ گونه واکنشی نشان نمی دهد و قادر است انواع ترشیجات و مواد غذایی را در مدت زمان طولانی و مشخص شده نگه دارد، بدون اینکه مزه و کیفیت آنها دچار تغییر شود و یا کاهش یابد.

این بطری از بهترین متریال و مواد خام اولیه توسط دستگاه و تجهیزات پیشرفته و مجهز تولید شده است و در ساخت آن تمام موارد اصول استاندارد و بهداشت رعایت شده است.

ارزانترین قیمت بطری پت کتابی تهران

ارزانترین قیمت بطری پت کتابی تهرانقیمت بطری پت بسته به نوع و کیفیت آن در بازارهای مختلف، متفاوت است. ارزانترین قیمت بطری پت کتابی تهران را می توانید به صورت مستقیم از برترین و بزرگترین تولید کننده ی آن در سطح کشور با نازلترین قیمت تهیه و خریداری کنید.

درب بطری پت در انواع پلاستیکی، فلزی و چوب پنبه در سایزهای مختلف، در همین مرکز با قیمت استثنایی عرضه می شود. خریداران عمده ی انواع بطری پت کتابی، جهت خرید این محصول با کیفیت درجه یک و تولید شده از بهترین مواد خام، می توانند با سفارش آن در همین سایت، محصول مورد نظر خود را با قیمت باور نکردنی تهیه و خریداری کنند.

تولید کننده ی این محصول با استفاده از جدیدترین قالب ها برای ساخت انواع پت، آن را با قیمت مناسب و ارزان به شهرستان ها و استان های مختلف کشور توزیع و ارسال می کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس علی اکبر سعادتی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124666984
شماره پشتیبانی: 09351792207
آدرس کانال: worldofplasticbottle@

مطلب پیشنهادی

فروشنده انواع بطری مایع ظرفشویی در بازار جهانی

انواع بطری مایع ظرفشویی در طرح ها و مدل های گوناگون، همچنین درظرفیت های متفاوت توسط تولید کنندگان این محصول تولید و در اختیار کارخانجات تولید مایع ظرفشویی قرار

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید