فروش بطری پلاستیکی
خانه / بطری / بطری پت / سایت انلاین خرید بطری پت در تبریز

سایت انلاین خرید بطری پت در تبریز

آیا وب سایت انلاین برای خرید بطری پت در تبریز وجود دارد؟ اگر ساکن تبریزید و متقاضی خرید از مراکز مستقر در تبریز و تحویل سریع هستید، پیشنهاد می‌کنیم این آگهی را تا انتها بخوانید.

خرید بطری پت در تبریز

سایت انلاین خرید بطری پت در تبریز

چندی است که خرید بطری‌های پلاستیکی به‌صورت انلاین رونق گرفته و این فروشگاه‌ها امکان خرید آسان را از سراسر کشور ممکن ساخته‌اند.
این فروشگاه‌ها این مزیت را دارند که شما می‌توانید قیمت تمامی محصولات را از تمام فروشگاه‌ها داشته باشید و مطمئن شوید که اجناس را گران خرید نمی‌کنید.
فروشگاه ما واقع در تبریز نیز مدتی است خرید محصولات از طریق سایت انلاین را راه اندازی نموده است و از این طریق اقدام به سفارش گیری می‌نماید.
اگر شما متقاضی بطری پلاستیکی و ساکن تبریز هستید و مایلید از مراکز این شهر خرید کنید، دفتر فروش این سایت انلاین خرید بطری پت در تبریز قرار داشته و در اسرع وقت اجناس خریداری شده‌تان را تحویل شما می‌نماید.

خرید بطری پت در تبریز

انواع رایج بطری‌های پلاستیکی

بطری‌ها بر اساس مواد استفاده شده و فرایند تولید، به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که انواع رایج آن عبارت‌اند از:

  • پلی‌اتیلن ترفتالات (PET)
    رایج‌ترین و پرکاربردترین نوع بطری‌ها را تشکیل می‌دهند و مهم‌ترین خواص آن عبارت‌اند از: شفافیت، سبک وزن بودن، قیمت مناسب، زیبایی، عدم جذب بو و مزه.
  • پلی وینیل کلراید (PVC)
    PVC که می‌تواند شفاف و یا کدر باشد، در برابر هوا و سایز گازها مقاومت خوبی دارد. ویژگی دیگر آن مقاومت در برابر ضربه است و ضعف آن نیز حرارت و گرما است. PVC ها برای مواد خوراکی کاربرد ندارند.
  • پلی‌پروپیلن
    مقاومت خوبی در برابر حرارت دارد و به علت سفتی و عدم عبور رطوبت، بیشتر در تهیه ظروف مربا استفاده می‌شود. همچنین مقاومت خوبی در برابر مواد شیمیایی دارد و می‌تواند در مواد صنعتی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

خرید بطری پت در تبریز

منظور از بطری‌های پت چیست؟

بطری‌های پت همان بطری‌های تولید شده از پلی‌اتیلن ترفتالات است که معمولاً شفاف بوده و وزن بسیار سبکی دارند.
از دیگر خصوصیات این بطری‌ها قیمت تمام شده‌ی پایین آن است که آن را به یک انتخاب ویژه برای تولید کنندگان تبدیل کرده است.
در حال حاضر بیش از ۱۴% کل بطری‌های پلاستیکی را، بطری پت تشکیل می‌دهند.
یکی از خصوصیات مهم بطری‌های پت، عدم تأثیر پذیری از بو، طعم و رنگ مواد است. ویژگی دیگر آن، قابلیت انعطاف بالای آن‌هاست که باعث می‌شود هر فرم و شکلی را که مشتری بخواهد، قابلیت تولید داشته باشد.
بیشترین کاربرد بطری‌های پت، در بطری‌های نوشابه و آب و سایر نوشیدنی‌هاست.
این نوع پلاستیک برای اولین بار در سال ۱۹۴۱ توسط شرکت Calico Printers Association اختراع شد و در سال ۱۹۷۳ در تهیه بطری‌ها مورد توجه قرار گرفت.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس علی اکبر سعادتی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124666984
شماره پشتیبانی: 09351792207
آدرس کانال: worldofplasticbottle@

مطلب پیشنهادی

ارائه دهنده بطری پت چهارگوش با تخفیف ویژه

 بطری پت چهارگوش از جمله بطری هایی می باشد که مناسب برای بسته بندی مواد گوناگون است که مصرف عمده این بطری ها در کارخانه های مواد غذایی می باشد. این بطری ها به ع

Call Now Buttonتماس بگیرید