فروش بطری پلاستیکی
خانه / بطری / خرید عمده بطری مایع دستشویی در بازار

خرید عمده بطری مایع دستشویی در بازار

پس از کیفیت مایع دستشویی بیشترین میزان تاثیر گذاری بر فروش، شکل بسته بندی و کیفیت آن می باشد. مایع دستشویی هایی با بطری زیبا و کاربری آسان همواره جزو انتخاب های اول خریداران است. بطری مایع دستشویی طراحی شده از جنس پلاستیک فوق العاده باکیفیت می باشد و می تواند به شکل شفاف و یا مات با رنگ های متفاوت تولید شود. خرید عمده بطری مایع دستشویی در بازار

راهنمای خرید انواع بطری مایع دستشویی

راهنمای خرید انواع بطری مایع دستشوییبطری های مایع دستشویی در اندازه های متفاوت و طرح ها و شکل های گوناگونی تولید شده و به بازار عرضه می شوند.
شکل دسته اهرم پمپ نیز دارای طراحی های متفاوتی است که سعی طراحان بر این بوده که این دسته های اهرم بیش از پیش ارگونومیک باشند و استفاده از آنها راحت تر شود. 
 لوله پمپ مایع دستشویی باید به اندازه کافی بلند باشد تا مصرف کننده بتواند مایعی که در انتهای ظرف می ماند را به راحتی استفاده کند. 
برای خرید بطری مایع باید ابتدا تصمیم بگیرد که چه حجم و فرمی مد نظر شماست و تصمیم دارید که محصول را در چه میزان از حجم به بازار ارائه دهید. 
انواع بطری ها با حجم های زیر در بازار موجود اند و استفاده از آنها معمولتر می باشد. 

  • بطری های یک لیتری 
  • بطری مایع دستشویی ۷۵۰ گرمی 
  • بطری ۳۰۰ گرمی (این بسته بندی معمول ترین و پرفروش ترین نوع در بازار می باشد.)
  • بطری ۲۵۰ سی سی (جهت تولید انواع مایع دستشویی مسافرتی و ارائه آن در بازار از این بطری ها استفاده می کنند.)

شکل بسته بندی، کیفیت بطری مایع دستشویی و به صرفه بودن قیمت محصول، نسبت به حجم موجود در آن بسیار اهمیت دارد و تولید کنندگان این محصول نیاز است تا به آن توجه ویژه ای داشته باشند. 

فروش ویژه بطری مایع دستشویی با کیفیت مناسب

فروش ویژه بطری مایع دستشویی با کیفیت مناسبخرید بطری با کیفیت و ارزان قیمت می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی سود باقی مانده از فروش بگذارد؛ امکان خرید این محصول با قیمت مناسب در فروش ویژه وجود دارد. 
در فروش ویژه قیمت ها شکسته می شوند و خریداران می توانند محصول مد نظر خود را با کیفیت بسیار بالا و با قیمت بسیار کم تری خریداری کنند.
بطری مایع ایرانی دارای کیفیت فوق العاده ای ر و قیمت آن به صرفه تر می باشد، همچنین کارخانجات ایرانی در تاریخ های خاصی محصول خود را در فروش ویژه قرار می دهند و با تخفیف، محصول خود را عرضه می کنند. 
خرید به شکل عمده نیز یک خرید ویژه است که در آن قیمت ها بسیار کمتر از قیمت تمام شده در خرید جزیی در نظر گرفته می شود. 

نمونه بطری مایع تولید شده توسط شرکت های متفاوت را می توانید در این سایت ببینید و به در حجم های متفاوت ثبت سفارش کنید. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس علی اکبر سعادتی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124666984
شماره پشتیبانی: 09351792207
آدرس کانال: worldofplasticbottle@

مطلب پیشنهادی

فروشنده انواع بطری مایع ظرفشویی در بازار جهانی

انواع بطری مایع ظرفشویی در طرح ها و مدل های گوناگون، همچنین درظرفیت های متفاوت توسط تولید کنندگان این محصول تولید و در اختیار کارخانجات تولید مایع ظرفشویی قرار

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید