فروش بطری پلاستیکی
خانه / بطری / بطری پت / ارزان ترین بطری پت عمده

ارزان ترین بطری پت عمده

ارزان ترین بطری پت عمده در سایت این شرکت ملاحضه می فرمائید که خریداران و تولیدکنندگان صنایع می توانند از طریق این سایت محصول خود را با قیمت مناسب خریداری کنند.

بطری پت عمده

قیمت بطری پت عمده

بطری های پت در این سایت مشاهده می کنید توسط تامین کننده بسیار قدرتمند که بابهترین مواد اولیه پلی اتیلن پت تولید شده می شود که با به شرکت های تولیدی که حجم بالا بخواهند با قیمت مناسبتری به فروش می رساند.
بطری های پت بیشتر برای بسته بندی محصولاتی روغن، روغن کنجد، ارده و فرآورده های کنجدی ، دوغ، نوشابه و سایر نوشیدنی های گازدار استفاده می شود.
برندهای زیادی در این زمینه فعالیت می کنند اما با مشاهده لیست قیمت این شرکت مشاهده می کنید قیمت محصول این شرکت قیمت منحصر به فردی دارد و این باعث شده مشتریان زیادی را به خود جلب نماییم.
اگر شما شما قصد خرید از این مجموعه هستید بطری پت را می توانید با قیمت ارزان خرید نمایید .

بطری پت عمده

انواع بطری پلاستیکی پت

بطری پلاستیکی در انواع مختلف و سایزهای مختلف تولید می شود که در موارد زیر به جند نمونه اشاره می کنیم :

  • بطری پت دسته دار
  • بطری پت الماس
  • بطری پت رنگی یا رینگی
  • بطری پت جار
  • بطری پت کتابی

انواع بطری پت چه ۱ لیتری چه ۵/۱ لیتری و چه در سایزهای دیگر و حجم های بالا توسط شرکت های تولیدی این محصول با بهترین کیفیت تولید می شود و این سری بطری ها رابهترین کیفیت و مواد اولیه مرغوب مثل پلی اتیلن تولید می شود.

بطری پت عمده

نحوه تولید بطری پت

نحوه تولید پت به این صورت می باشد که اول پت با دستگاه به پریفرم تبدیل می شود دوم با استفاده از دستگاه باد کن پت به قالب بطری پریفرم آن را به بطری مورد نیاز تبدیل می شود و بطری پت در بازار عرضه می شود .
دستگاه باد کن با بهره گیری از حرارت پریفرم تولید شده را به بطری پت تیدیل می کند .

نمایندگی فروش بطری پت

بطری پت در طرح و رنگ های مختلف از روش نمایندگی فروش اینترنتی به صورت عمده در ارزان ترین قیمت بازار خرید و فروش می شود.
اگر قصد خرید بطری پت را دارید می توانید این محصول را با قیمت مناسب و ارزان از طریق این سایت اینترنتی فعال در این زمینه خریداری کنید.
بطری پت در این محصول دارای ویژگی های منحصر به فردی وجود دارد مانند شفافیت کامل و روشن، مقاوم در برابر بر ماده شیمیایی، محکم و با استقامت بالا، عدم تغییر در مزه و بو محصول بسته بنددی شده که در تنوع و زیبایی خاصی تولید می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس علی اکبر سعادتی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124666984
شماره پشتیبانی: 09351792207
آدرس کانال: worldofplasticbottle@

مطلب پیشنهادی

ارائه دهنده بطری پت چهارگوش با تخفیف ویژه

 بطری پت چهارگوش از جمله بطری هایی می باشد که مناسب برای بسته بندی مواد گوناگون است که مصرف عمده این بطری ها در کارخانه های مواد غذایی می باشد. این بطری ها به ع

Call Now Buttonتماس بگیرید